In de meeste bedrijven en organisaties is de e-mail nog steeds de meest gebruikte vorm van communicatie. Zowel tussen collega’s als naar buiten. De e-mails die uw medewerkers versturen bepalen het gezicht van uw bedrijf of organisatie. Het is daarom belangrijk dat er sprake is van een zekere uniformiteit. Niet alleen in de schrijfstijl van een mail, maar ook in de opbouw en de lengte ervan. De toon is ook belangrijk: hoe formeel moet het en hoe vriendelijk en hoe ‘casual’ mag het zijn?

Voor deze incompanytraining plannen we eerst een intakegesprek om uw wensen door te nemen. Waar schort het aan in de mails die op dat moment worden verzonden, wat zou u anders willen? Hoe staat het met de toon en de stijl van de meeste e-mails: verschillen die niet te veel van elkaar? Wat wilt u uitstralen?

In het intakegesprek inventariseren we de wensen en vervolgens passen we de training aan uw wensen aan. Het is dus 100% maatwerk. 

De op maat gemaakte training duurt 1 hele dag of 2 halve dagen. Hij kan fysiek of online worden gegeven.

De kosten voor de fysieke training: € 1.650 excl. btw bij een maximum van 12 deelnemers

De kosten voor de online training: € 1.450 excl btw bij een maximum van 8 deelnemers